When it comes to game design everyone must try to design a board game.
Just by the pure sheer of coincidence I was playing Yahtzee online , and next to my monitor I saw scissors , glue, and a deck of cards for Remy of course. I bought another deck , I needed for mechanics.
9 hours later the game was created. That's the problem with every creative work and design. You lose track of time, You forget to eat , but You need 2-3 cups of coffee.
I love that part of losing track of time, it fulfills me. Whatever I do in life no matter what , I need blank paper , and a panicle. My island to bring on items. Paper, pen, my mind. If I reach 70 or 80 I would know what to do.
1 Castle.
Choose who to attack, with what, try to trick other player.
Strategy and tactics are the key..
„Bedem Castle“ board game – RULEBOOK
Opis:
Eliminaciona borbena role play igra. Igrači imaju za cilj da u međusobnim bitkama u
ulogama Kraljeva sa vojskom osvoje Bedem Castle tako što će na kraju igre imati
sve vojnike u svom kraljevstvu i pod svojom komandom.
Komponente :
5 tabli - 1 bedem caste glavna tabla i 4 kraljevstva (table) za svakog igrača po jedna.
48 figurica(vojnici/ kockice/ ili tokeni)
36 karata za prvu rundu (9 karata x 4 igrača)
18 karata za drugu rundu.( 3 karte x 5 + 3 x 1 dodatne karte)
Namena:
2-4 igrača
10+
Vreme za postavku 2 minuta.
Vreme igranja 30-45 minuta.
Postavka igre:
Svaki igrac ima svoju tablu (kraljevstvo) na koju postavlja 9 svojih karata i 12 figurica
koje predstavljaju vojnike.
Svaka tabla ima 3 polja Feild,Hills i Valley. Igrac postavlja svih 12 figurica (vojnike) na
polje formacija po svom izboru( strategija) minimum 2 vojnika na jedno polje,
jednom postavljena formacija na početku se ne sme menjati u toku igre.Svako polje
ima po 3 karte (videti poledjinu karata).
Table se rasporedjuju po stranama prema glavnoj Bedem Castle tabli,Sumansa na
Sumansa, Razdor na Razdor Itd.
Instrukcije:
Može se igrati individualno ili timski u parovima.
Igra se sastoji od 2 runde.
1 runda:
Svaki igrač je na početku u defanzivnoj poziciji odnosno brani se od ostalih igraca koji
ga napadaju.
Prvi je na potezu igrač sa tablom Miral koji se brani od ostalih igrača i igra se odvija u
krug ka desnoj strani svakog igrača.
Prvi ga napada igrač sa desne strane i napada samo jednom i jedno polje po izboru sa
svim raspoloživim vojnicima na tom polju , igra se nastavlja u krug –desno(jedan
napad i samo jedno polje) . Nakon jednog kruga u kojem je svaki igrač po jednom
napao igrača koji se branio, defanziva prelazi na sledećeg igrača sa desne
strane(Sumansa) koji se brani od drugih igrača.
Igrac koji napada bira koje polje(bojište) napada.
Napad se odvija po sistemu Feild na Feild, Hills na Hills, Valley na Valley odnosno sa
istim špilovima karata.
1. Runda- Karte:
Feild : Sword (win Sheild lose Spear) Spear (win Sword lose Sheild) Sheild (win Spear
lose Sword)
Hills: Archers (win Cavalry lose Knights) Cavalry (win Knights lose Archers)
Knights(win Archers lose Cavalry)
Valley: Dragon (win Catapult lose Crossbow) Crossbow(win Dragon lose Catapult)
Catapult (win Crossbow lose Dragon).
Sistem borbe Odbrana-Napad:
Svaki špil iz polja (Feild, Hills,Valley) sadrzi 3 karte koje se igraju po sistemu Kamen
Papir Makaze. Igrač od svoje 3 karte bira jednu kojom napada ili se brani , može da
napada bilo kojom kartom i više puta. Igra se na 2 od 3 dobijena „okreta“(videti
Interakcija u odbrani ili napadu) i tako se dobija borba za to polje , igrač koji
pobeđuje u borbi za to polje uzima od protivnika onoliko vojnika koliko poseduje igrač
koji je napadao ili se branio(primeri: 5 na 3 bilo koji pobednik uzima 3
ili 4 na 4 pobednik uzima 4
ili 1 na 3 vojnika pobednik uzima 1 vojnika ...). Ako nema vojnika na polju od strane
bilo kog igrača nema ni mogućnosti borbe već se napada isključivo na poljima na
kojima ima vojnika.
Prva runda se zaršava kada se odigra jedan krug u kom su se svi igrači branili po
jednom od drugih igrača .
Zatim se prelazi na drugu rundu sa onoliko vojnika koliko je ostalo svakom igraču
nakon prve runde. Vojnici se postavljaju na glavnu tablu na polja koja pripadaju tom
kraljevstvu.
Eliminisan je igrač koji nema nijednog vojnika.
Interakcija u odbrani ili napadu(preporuka) :
„OKRET“ - Igrač bira jednu od 3 karte iz svog špila i drži je ispruženom rukom „licem“
ka dole da je drugi igrač ne vidi.
Igrači okreću karte „licem“ ka gore istovremeno i pokazuju karte tako da bi se stvorio
efekat poput igre kamen-papir-makaze.
2. Runda:
Druga runda se igra sa drugim špilom od 18 karata.
Svaki igrač dobija po 4 karata u deljenju i zatim odlaže jednu kartu po svom izboru
nazad u špil. Pobednik u borbi je onaj igrač koji prvi dobije 3 „okreta“ u
medjusobnoj borbi, takodje jedna karta može da se koristi u jednoj borbi onoliko
puta koliko igrač želi.Ukoliko igrač dobije Betrayal ili Commader kartu prilikom
deljenja prvo sačeka da sazna ko mu je protivnik u borbi pa tek onda iskoristi
namenu tih karata zatim je odlaže nazad u špil kao 4. kartu, ako igrač prvi napada a
poseduje jednu od tih karata može da ih iskoristi odmah i vrati kao 4. kartu.
Commander karta znači oduzimanje polovine protivnikovih vojnika ,ako protivnik
poseduje neparan broj vojnika račina se po sistemu oduzmi jedan(-1) od ukupnog
broja.(primer 15 vojnika (-1) uzima 7 vojnika od protivnika)
Betrayal karta znači oduzimanje 2 vojnika od protivnika ako protivnik ima samo 2 ili
manje vojnika ta karta ne može da se iskoristi.
2. runda počinje napadom, počinje igrač sa najviše vojnika i napada igrača po
sopstvenom izboru sa onoliko vojnika koliko sam odredi (tzv. ulog –koji igrač
procenjuje na osnovu jačine ili raznolikosti svojih karata , igrač koji se brani može ako
želi da poveća ulog odnosno broj vojnika u borbi ako je u mogućnosti sa razpoloživim
brojčanim stanjem), zatim sledi borba drugih igrača unakrsno, potom se ponovo dele
po 4 karte svakom igraču i uvek počinje igrač sa najviše vojnika i tako do kraja igre .
Ako igraju 3 igrača U tom slučaju se dodeljuje po 5 karata i odlaže 1 nazad u špil
napada onaj sa najviše vojnika igrača po svom izboru, zatim igrač koji nije učestvovao
u toj borbi napada po svom izboru sa već dodeljenim kartama dok igrači koji su
učestvovali u borbi izvlače novih 5 karata i očekuju napad od igrača koji nije
učestvovao u prvoj borbi. i tako do kraja igre.
U slučaju da igrači na početku ili u toku finalne runde imaju isti broj vojnika:
Ako igraju 2 ili 3 igrača tada se podele sve karte jednako iz finalnog špila (po 12 ili 6
karata) i igru započinje igrač koji kod sebe ima kartu Commander. Ako igraju 4 igrača
uzimaju se 2 nasumične karte iz prve runde da bi se podelilo ukupno 20 karata i
dodeljuje se po 5 karata svakom igraču , prvi počinje igrač koji kod sebe ima
Commader kartu. U drugoj rundi ne postoje različita polja ili bojišta igra se sa celim
sastavom (vojskom).Napada se sa onoliko vojnika koliko igrač sam odredi.
Pobednik je onaj igrač koji kod sebe ima sve vojnike i tako osvaja Bedem Castle.
2 Runda- Karte:
Mace (win Armour lose Trident) Trident (win Mace lose Armour) Armour(win Trident
lose Mace) Giant wins against any weapon.Commander karta znači oduzimanje
polovine protivnikovih vojnika ako protivnik poseduje neparan broj vojnika račina se
po sistemu oduzmi jedan(-1) od ukupnog broja ako protivnik ima samo 2 ili manje
vojnika ta karta ne može da se iskoristi.
. Betrayal karta znači oduzimanje 2 vojnika od protivnika ako protivnik ima samo 2 ili
manje vojnika ta karta ne može da se iskoristi.
Giant karta sme da se koristi samo jednom u toku jedne borbe.
*****Mogući dodatci za proširenje igre: *****
-Dvostrane table Kralj –Kraljica
-kružna tabla sa 5 igrača
-16 vojnika
-kartonske krune za igrače.(nagrada-poklon)
-3 D Figurice vojnika i kraljeva,
-Četvorostrani magnetni tokeni u boji
-3d Bedem Castle (nagrada-poklon)
-Strategy expert tokeni
-betrayal give karta
Коментари
Постави коментар